søndag den 9. december 2007

15 dage til juleaften!

Det ser ud til at mit netkort er afgået ved døden, men heldigvis havde Jannik en usbdims, som gør at jeg igen er online :-) Men jeg må hellere kommer over til forhandleren med min computer, for der er stadig garanti på. Håber ikke de beholder den alt for længe...
Nu hvor jeg er på min egen maskine skal I ikke snydes for billederne af Marius' vest. Opskriften er "Ribvest" fra Sys Fredens bog "Små Striber". Den er strikket i 2 tr. Drops Alpaca (farverne 7238m og 0100) i str. 2-3 år. Marius er ca 12 cm mindre end Rasmus og lidt tyndere, så den skal nok passe ham fint.
Det er en let og lækker opskrift - er ved at strikke en mere og har købt garn til endnu en. Og jeg skal lige have lavet opskriften til større så den passer Rasmus bedre :-)

1 kommentar:

  1. fin vest, super-anvendelig ser den ud. og din dreng, suk, han er bare et lille charmetrold. og velkommen er han også helt sikkert, på besög, og du må godt fölge med!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet