onsdag den 5. december 2007

19 dage til juleaften!

Tina har gjort det igen! Hun har lavet min december/jule-grafik :-)

Jeg vidste ikke præcist hvad jeg ville have så hun fik frie hænder og som sædvanlig er det hun har lavet vildt flot.

Hun tager sig betalt i garn og lign for sit arbejde, men jeg har bestemt at hun skal have noget mere for alt det hun har lavet for mig - så når jeg er færdig med alle julegaverne går jeg igang med et sjal til hende i dette Kauni effektgarn. Jeg har ikke bestemt mig for teknik og opskrift endnu - desuden skal hun jo ikke vide alt ;-)

2 kommentarer:

  1. Så fint det er. Godt i kan hjælpe hinanden. Nej,der er godt at blive overrasket indimellem.

    SvarSlet
  2. Hvor er det en flot Header du der har fået lavet, det vil jeg også gerne have gjort engang.....sukkkkk, dybt sukkkkk LOL

    Kan se du stadig hænger på med nedtælling, det er hyggeligt som der er kommet gang i den rundt omkring.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet