tirsdag den 4. december 2007

20 dage til juleaften!

Der er julegaver på pindene i år - faktisk hele 5 stk! Og ingen af dem er færdig endnu... Men de er alle godt på vej, så det skal jeg nok nå :-) Jannik har truet mig med at der ikke bliver købt alternative gaver, så jeg skal være færdig, om så jeg skal strikke/hækle døgnets 24 timer! Det er jo ikke ligefrem en trussel, vel - hvem ville ikke ønske at de ikke skulle andet hele døgnet? ;-D

Kjolen i øverste venstre hjørne mangler bare ærmer og da de kun består af 5 retpinde hver skulle det hurtig være overstået (så hvorfor i alverden har jeg ikke gjort det forlængst? Den har ligget i snart 1 måned nu...). Det sorte er et sjal og det skrider hurtigt frem. Nederst til højre er en vest i str 2 år - godt med små projekter ;-) Skal have lavet en i str 3 år bare i andre farver. Og endelig skal garnet øverst til højre bruges til et halstørklæde til en dreng på 7 år.

Jeg skal holde jul med alle modtagere undtagen hende der skal have sjalet, så bare jeg er færdig lillejuleaften er det fint ;-) Det vil ikke være første gang jeg sidder lillejuleaften og laver gaver færdig. Har engang siddet og syet et par bukser til min nevø, mens min mor sad inde i stuen og hyggede sig med konfekt og julefilm :-( Fordelen ved strik er da at jeg kan deltage i hyggen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar