mandag den 3. december 2007

21 dage til juleaften!

På billedhylden i min stue sidder min Maileg nisse. Jeg købte den i 2001 som mandelgave. Førhen var det altid mig der købte årets mandelgave, fordi jeg aldrig fik mandlen :-/ Men dette år var jeg heldig og det var godt, for jeg tror aldrig jeg har ønsket mig at få den så meget som det år!
Jeg var faktisk tæt på flere gange at købe noget andet til gaven og så beholde nissen selv, men det gik jo heldigvis godt :-)
Det er ellers (næsten) altid min bror der får mandlen - faktisk så tit at jeg i flere år bare købte noget til ham! Den bedste (synes jeg selv) var opvaskemiddel, børste, viskestykker og et gavekort til et styk opvaske efter julemiddagen :-D
Jeg har en lille Maileg nisse mere, men den har Rasmus taget til sig - sidste år rendte han rundt med den i munden hele december, så huen er lidt ulækker.
Denne lille søde gris flytter nok snart ind hos os, for den er da bare sød!

1 kommentar:

  1. Neeeii hvor er nissen sød :):) Lige mig!
    Og grisen... forstår jeg altså godt i er faldet for!

    SvarSlet