fredag den 11. januar 2008

Undersøgelsen

Jeg prøvede noget helt nyt i Århus i går! Jeg ankom til røngtenafdelingen 20 min før tid og kom ind med det samme! Jeg var ude igen lidt i 11... Og Århus sporveje og DSB var så venlige at samarbejde, at jeg nåede lyntoget kl 11.27 :-)
Jeg var i Odense igen allerede kl. 13.08 - havde det været et almindelig IC3 tog havde jeg først været her kl. 13.15... Man skal vist tage hele turen fra Aalborg til København for at få lynet med ;-D

Undersøgelsen viste at båndet ligger alt for højt oppe nemlig ved overgangen mellem spiserør og mavesæk. Så alt hvad jeg indtager stopper nederst i spiserøret inden det stille og roligt siver ind i mavesækken. Egentlig ikke så underligt at jeg kaster op i tide og utide! Noget skal gøres, men som sagt, så ved jeg først hvad den 23.

Det er egentligt meget fasinerende at se sig selv indfra :-) Se hvordan den æklet smagende kontrastvæske gled ned i spiserøret og videre ned i maven. Og for fremtiden er der ingen der skal komme og sige at jeg ingen rygrad har, for nu har jeg selv set den ;-)

På strikkefronten er jeg ved at lave en halsedisse - det blev en helt 17'ende opskrift, fra et Ingeliseblad (gider ikke lige hente og se hvad nr det er). Der er gået lidt kuk i det, for jeg kan åbenbart ikke finde ud af at læse et diagram! Hvem laver også diagram over noget så simpelt som rib??? Nå, det er nu ingen undskyldning - jeg har lavet en 12/12 rib i stedet for en 6/6 rib, hvilket jeg selvfølgelig først opdagede da jeg skulle tage ind efter 12 omgang a 312 masker. NEJ, jeg gad ikke pille op og lave det om, så nu har jeg prøvet at tænke selv... Så får vi se hvordan det ender ;-)

2 kommentarer:

  1. Whaaat??? har du set din egen rygrad? Indefra??? GOSH Jamen sorry det er det første der faldt mig ind :D :)

    Godt de nu ved HVAD der driller... så nu er det "bare" næste skridt ;)

    Glæder mig til at se din halsedisse :)

    SvarSlet