onsdag den 6. februar 2008

Tinas Kaunisjal


Tina's Kaunishawl
Originally uploaded by Britta S
Jeg har haft travlt på det sidste! Ville have dette sjal færdig til i dag, hvor jeg skal en tur til Kolding og møde andre fra ravelry.

Sjalet er til Tina - som tak for alt det flotte grafik og tegninger hun laver til mig. I har set noget af det her på siden men der kommer meget mere, for jeg har masser af ideer og Tina har masser af talent!

Sjalet er strikket og hæklet i Kauni og et er ca 85 cm højt og 190 cm bredt. Vægten må I vente med, for lige nu ligger det spændt ud på min seng... Bare jeg nu husker at fjerne alle nålene ;-) Der er flere billeder her og jeg håber på at lokke Tina til at stå model i aften.

Jeg skal have købt noget silke i aften og så er det ellers igang med endnu et sjal. Det er til Janniks søster og det skal være færdig om knap en måned, så jeg ved godt hvad jeg skal lave her i februar. Har dog også endnu en lille kjole på pindene, for ellers bliver det for ensformigt.

5 kommentarer:

  1. helt igennem lækkert! nu bliver Tina glad!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Wauw Britta
    Det er virkelig flot.
    Jeg er helt vild med blandingen af strik og hækl.

    Hvor må Tina være blevet glad
    Kh Louise

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt og lækkert. Jeg er helt sikker på, at Tina blev ovenud lykkelig!

    Kh Karen S

    SvarSlet
  4. Hm, hvor mon min kommentar fra i går aftes blev af? Anyhoo, så prøver jeg da bare igen:

    TAK for en superhyggelig aften i Kolding...håber hjemturen gik ok!? Det var jo viiiiirkelig en skøn aften, lidt noget andet end "bare" et Strik-In. :o)X

    SvarSlet
  5. Tina blev RIGTIG glad :);)
    Vi glemte desværre at tage et billede! Eller det gjorde jeg i hvert fald :)

    Og tak for i aftes Britta :) Dejligt at SES igen! Og sjalet har hængt på mine skuldre det meste af dagen!!! Nu holder det pause på en spisestuestol, så jeg kan se det derfra hvor jeg sidder og strikker ;)

    SvarSlet