fredag den 25. juli 2008

Fødselsdagsgaver


Jeg blev sørme 42 i tirsdags og så var der gaver fra fødselsdagsgruppen :-) Linda og Louise havde sendt i god tid, men jeg glemte selvfølgelig at tage dem med op til svigermor i lørdags, så jeg kunne først pakke dem op i aftes...


Men de var værd at vente på - Louise havde sendt 4 nøgler Hjerte sokkegarn som jeg tror bliver til en vest til Rasmus. Og en halskæde, som den unge mand stjal så den ikke kom med på billedet.

Fra Linda var der et nøgle mystisk amerikansk garn med en masse perler og sten i. Hun er spændt på hvad jeg finder på at bruge det til - og det er jeg også ;-) Der var også en masse forskellige glassten og perler til min smykkefremstilling.

Dorte sendte 2 nøgler ensfarvet Kauni (jeg aner et sjal hvis jeg tilføjer endnu en farve, måske brun), 3 breve Kool Aid (nu skal der farves garn) og 2 flotte knapper.


Der mangler gaver fra 2 i gruppen, men de kommer ved jeg :-)


Der var flere gaver til mig - billeder senere.

1 kommentar:

  1. Skøønne gaver :):) Virkelig noget interessant garn du har fået der, med perler og sten i :) Jeg ku godt se et smalt tørklæde i det... bare et smalt et i retstrik...

    SvarSlet