søndag den 27. juli 2008

Flere gaver og et kup





Jeg har helt glemt at vise hvad jeg fik i sidste uge - nemlig dette hæfte som min Hemlis 4 har sendt til mig :-) Der er godt nok mange flotte ting i. Der var også endnu en fin tegning til Rasmus fra Julia, 6 år :-)



På min fødselsdag var vi på Vilsund marked og efterfølgende spiste vi på Øst Vilsund Gl. Færgekro. Der fik jeg en dansk bøf med bløde løg der nåede helt op på siden af dem min mor lavede - og det siger ikke så lidt! De serverer kæmpe portioner og ingen af os kunne spise op. Og priserne var rimelige, som om de i dagens anledning havde fundet markedsmenukortet frem...


Efter maden kørte vi en tur over Mors, for Jannik ville gerne se hvor han tilbragte mange sommerdage, da hans søster og svoger havde gård på øen. Vi sejlede over Næssund på vej tilbage til fastlandet og så kommer man jo lige forbi Hurup og Aagaard Tekstil Håndværk og efter Liselottes reklame måtte jeg da lige forbi og kigge.


Jeg købte ovenstående kit som skal blive til et par filtede vanter. Det blev så til min fødselsdagsgave fra Rasmus ;-)




Da vi kom hjem fra dagens udflugt lå denne pakke i svigermors postkasse. Tina havde bedt om hendes adresse og den gav jeg gladeligt fra mig ;-)


2 bundter Lucca fino i en lækker blå farve og et af hendes fede takketørklæder i Silk Garden.


Tusind tak kære ven!




I Bredgade i Ulfborg ligger Sudan genbrug og der fandt jeg disse to duge til den svimlende sum af 10 kr stykket! De skal laves til små pigekjoler.

1 kommentar:

  1. Sikke nogle lækre vanter der kan blive ud af det garn. Og så har du været på Aagaard - så var du kun 12 km fra hvor jeg bor :). Jeg har også været på Aagaard, købte lidt garn og knapper til en trøje der endnu ikke er bestemt.
    Og forresten tillykke med fødselsdagen.

    SvarSlet