lørdag den 11. april 2009

Påskeferie 2009

Vi har været på påskeferie i Vestjylland i en uge.
Det har været en yderst produktiv uge, hvor jeg har fået hæklet en del på Kauniponchoen. Jeg er faktisk nået en del længere end på billedet...


Min niece er færdig med sin uddannelse (skrædder) den 12. juni og så skal hun have en trøje. Den bliver bare så lækker - og dette er det sidste billed I får af den inden hun skal have den, for hun kigger med her...
Onsdag tog vi en tur til Fjand, hvor der er en naturlegeplads og bagefter tog ud til Thorsminde for at få en is og en lille tur på stranden. Rasmus besteg diget og jublede da han nåede toppen :-)


Fredag var vi i Jyllands Park zoo, som er halvt zoo og halvt legeplads. Lige et sted for Rasmus, som fik hele to ture på hesten og ture i både karusel, bulldozer, ruchebaner og på hoppebold (sammen med far og faster Eva - til stor morskab for faster Jonna og mig)


Nu er vi hjemme igen og vil nyde de sidste påskedage i fred og ro. Der skal ordens lidt have og så skal vi en tur til Kerteminde, hvor verdens (nå ja, så Fyns) bedste ishus har åbnet for sæsonen.

3 kommentarer:

  1. Flotte ting du har gang i :) Jeg elsker jo farverne i både noroen og i kaunien!
    Og det billede du har knipset af Rasmus på toppen af klitten, er bare super godt!!! :)

    SvarSlet
  2. Jeg er spændt på at følge med i din Lett-lopi/noro-kreation. Ser rigtig god ud!
    Det lyder til at jeres ferie har været skøn. Naturlegepladsen i Fjand kender jeg godt, den er bare toppen! Et rigtigt hyggeligt sted. :-)
    God Påske.

    SvarSlet
  3. kjekt å lese det du skriv!!

    SvarSlet