lørdag den 16. maj 2009

Aktiv fredag

Der var musical i børnehaven i går - "Det bedste er".
Rasmus var med bussen, der kørte ud for at se verden. Vi havde ikke en ærlig chance for at høre hvad han sang, men vi har heldigvis hørt den flere gange på det sidste når han har "øvet" herhjemme ;-)
Jeg tog en masse billeder, men synes ikke jeg vil vise andres børn frem her, så I må nøjet med min lille sanger. Dog kan man se hans to bedste venner Bolette (øverst til venstre) og Ingrid (nederst til venstre).

Der var pakke fra USA i dag. Jeg er med i en swap på ravelry og Laura fra Arlington sendte to nøgler lækkert garn (1 uld og 1 uld/silke), postkort fra Washington DC, en får magnet, et badge og en plade chokolade. Og så havde jeg fortalt hende at Rasmus var vild med Mickey Mouse Club House, så hun havde købt en malebog til ham. Og på kuverten var der også Mickey. Så han blev godt nok glad da han kom hjem i dag :-)

Her til aften har vi været en tur i Jordløse. Vi skulle ned og se den flotte pavilion min venindes mand havde bygget. Jeg er slet ikke misundelig!!! Der er udsigt over marker og Helnæs bugten (man kan se Helnæs, Als og Jylland). Det blæste desværre en halv orkan i går - jeg havde ellers glædet mig til at sidde der oppe og nyde et glas hvidvin.
Den ligger på et lille stykke af deres have, som er hævet over resten. Der har bare været græsplæne og den er aldrig rigtig blevet brugt, men nu skulle det ikke undre mig at de vil være der hele sommeren. Det ville jeg hvis det var min! Der skal glas på de to af siderne, så man kan sidde i læ og samtidig nyde udsigten.

Det var en lang dag og da vi først kom fra Jordløs kl 22.15 gik der ikke længe før Rasmus sad og snorkede i bilen. Han registrede dårligt at Jannik bar han hjem i seng og klædte ham af ;-)

I dag har den stået på absolut afslapning. Leg, Mickey på tv, strikning, computerspil og en lur eller 3 er hvad vi har bedrevet i dag. Nu står der en robotkage i ovnen (robot = rabarber) og Jannik og Rasmus er ude og cykle en tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar