onsdag den 18. november 2009

Baktus 3 og 4

Så er der sørme to Baktusser mere der er blevet færdige.
Nej, jeg laver dem ikke parvis, men jeg vasker dem parvis ;-)
Det første er strikket i to tråde Kauni 8/2 (den grå) og så har jeg brugt to forskellige strømpegarner til den anden stribe i tørklædet. Jeg kan ikke lige finde bandarolerne, men de dukker vel op en dag...
Det er dejlig blødt og lækkert.

Jeg havde en del af den grå Kauni, så den er også brugt til dette tørklæde, hvor jeg igen har strikket med to tråde. Og de andre striber er lavet af Noro Silk Garden, som jo er og bliver mit yndlings garn! Flotte farver og lækker kvalitet.
Jeg fik lavet det meste af begge sjaler forrig weekend da vi var på besøg hos svigermor - det er nu rart ikke at skulle lave mad osv - de giver dejlig meget strikketid ;-)

De er begge til salg på MÆLKEBØTTEN

Og hvad er der så på pindene nu? Jamen der er selvfølgelig endnu et Baktus. Denne gang i Rowan Felted Tweed og Lorna's Laces Shepherd Sport Multi - namme nam siger jeg bare. Det er bare så blødt som smør og farverne er vidunderlige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar