søndag den 22. november 2009

Gaver på vandring...

Jeg var så heldig at være en af de tre første til at skrive en kommentar hos Dorte og nu venter jeg bare på at se hvad hun finder på at sende.
I mens vil jeg overveje hvad jeg vil lave og sende til de tre første der skriver en kommentar til dette indlæg.
Det fungerer således at hvis du er en af de tre første så sender jeg dig en ting jeg selv har lavet og du forpligter dig til skrive et indlæg på din blog og sende en hjemmegjort ting til de tre første der kommentere...
Jeg er allerede ved at finde noget uld frem ;-)

3 kommentarer:

  1. Hvad nu hvis man ikke er god til at nørkle? Må man så stadig være med?

    SvarSlet
  2. Ja hvorfor egentlig ikke?
    Det går jo bare ud på at sende gaver videre og så længe du gør det, er du med :-)

    Hvis du sender mig din adresse på gaffah @ yahoo.com (husk at fjerne mellemrum) så kommer der lige pludselig en gave til dig :-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne være med :-)

    SvarSlet