onsdag den 30. december 2009

Lilliens hue

Jeg fik strikket et par julegaver i år. Her er huen jeg lavede til min veninde og som I kan se så passer den hende perfekt :-)
Den er strikket efter denne opskrift i Drops Merino Extra Fine (lækkert garn) på pind 3,5. Det er første gang jeg strikker hulmønster efter diagram! Er ret stolt over det fine resultat og har allerede købt garn til en mere.


Bemærk venligst hendes halstørklæde - det er et af mine baktusser ;-)
Hun spurgte om jeg ikke lige have et lille tørklæde!! Joh, der er vel en ti stykker at vælge imellem :-D
Jeg har også strikket en hue til Jannik - også i sort! Jeg er ikke meget for at strikke i sort og det er også kun lige netop de to jeg ofre mig for...

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor irriterende! Det var jo sådan en, jeg skulle have strikket i stedet for den, jeg fik bikset sammen. Men sket er sket, jeg trevler ikke op. ;-)

    Sikke fin, den er blevet. Jeg har ikke svært ved hverken diagram eller tekst. Jeg har faktisk aldrig tænkt over, at der var begge muligheder før for et par år siden.

    Rigtig godt nytår til dig og dine.

    Forresten har jeg et lille frækt forslag til dig, men det sender jeg lige over mail en af dagene. Hvis der går for længe, så giv mig lige et spark. ;-)

    SvarSlet
  2. Supersmart hue, den er perfekt til din veninde.

    SvarSlet