lørdag den 2. januar 2010

2009 i billeder

Jeg har lavet et par billedmosaikker af sidste års produktion med strikkepinde og hæklenåle.
Det blev til 12 hæklede ting - 10 trekantede sjaler, en cape og en poncho.


Otte strikkede huer - til alle andre end mig. Jeg hader at gå med hue...


Fire baktusser blev det også til og de er så sjove at lave at der nok kommer nogle på pindende i 2010

Et stykke beklædning blev det også til i 2009, nemlig Smuthul til Rasmus.


Da vi trådte ind i det nye år manglede jeg faktisk kun 12 omgange på en hue, men jeg blev lige distraheret af noget garn og en poncho, så den er ikke færdig endnu ;-)

I 2008 fik jeg kun 8 ting færdig og jeg var faktisk skuffet over mig selv, for jeg havde strikket så at sige hver dag hele året, så det var ikke meget jeg kunne fremvise for al den aktivitet. Det skyldes selvfølgelig alle de UFO'er jeg havde liggende, så jeg bestemte mig for at i 2009 skulle jeg færdiggøre mine ting. Og lige nu ligger der faktisk kun 2 UFO'er i kurven - huen og min nieces sweater. Sidstnævnte skal være færdig inden uge 6 og eftersom jeg startede på den i april er det sandelig også på tide ;-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar