lørdag den 29. maj 2010

Rasmus 5 år # 1

Rasmus bliver 5 år om lige knap 14 dage og i dag stod den på børnefødselsdag.
Huset blev invaderet af 7 frække unger.

5 år!

Der spises pitabrød med frikadeller, agurk og majs. Vi kunne godt have sparet os ærter, tomat og salat ;-) Dagens tema var Spiderman. Rasmus har hverken set eller læst Spiderman, men ikke desto mindre er han vild med ham. Man aner en vis afsmitning fra børnehaven.
(Jeg synes altså at han er for lille til Spiderman)

Der var skattejagt - her studeres kortet.


Der var en post ved toget, men hvor?


Jagten endte i naboens have hvor der stod en kurv med popcorn, rosiner, chokolade og balloner :-)
Popcornene endte rundt i hele haven (dem spiste naboens kat) samt vores sofa og gulv ;-) (Heldigvis er svigermor her og hun greb støvsugeren det sekund ungerne var ude af huset igen).
Ifølge Rasmus har det været en dejlig dag.
Da vi havde spist aftensmad satte vi os i sofaen og så Phineas og Ferb - og 2 min senere sov han :-)
Nu kan vi så slappe af inden fødselsdag # 2 som søndag d. 6, hvor hele min familie kommer.

2 kommentarer:

  1. Puha kan godt forstå hvis ørerne er fulde nu :D :) Men hyggeligt ser det ud.

    SvarSlet
  2. Jeg blev helt forstyrret da jeg så overskriften på indlægget, for jeg syntes da ikke dagen var så tæt på. Min bliver 18 denne gang...

    SvarSlet