torsdag den 17. juni 2010

Gaverne fra mor og far

Sekskanterne blev til en pude! Det tager dælme lang tid at sy sådan nogle sammen. Ikke fordi det genere mig, men en anden gang skulle jeg måske begynde lidt før (NOTE til mig selv - du kan ikke sy et tæppe i hånden på 3 uger!).

Og der bliver helt sikkert en anden gang, for det er altså rigtig hyggeligt at sidde med og nu har jeg jo lovet Rasmus et tæppe. Det bliver knap så "barnligt", da jeg har en ide (håb?) om at det skal holde en hel del år og hvor sjovt synes en teenager lige at små fodboldspillere er?





Bagsiden er (selvfølgelig) lilla. Det er et nyt stof fra Stof og Stil. Det vil være rigtig sødt til en lille kjole - skal bare lige finde en der bruger sådan en ;-)


Denne sekskant er en af mine yndlings :-)



Rasmus var efterhånden vokset fra sin cykel, så vi havde købt en ny til ham. Jeg var lidt nervøs for om den var for stor, men han satte sig straks og drønede derudaf ;-)


Der er nummerplade på den nye cykel :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar