onsdag den 15. december 2010

Jeg mangler adresser!!

Jeg mangler adresser på nogle vindere i Støt brysterne konkurrencen.

Jeg beklager meget at jeg ikke har fået svaret alle, der har skrevet og rykket for en adresse. Det har ikke været fordi jeg ikke har gidet at sende adresser videre, men fordi jeg simpelthen ikke har fået de adresser!


Jeg mangler adresser på følgende:

  • Annegrete Olesen 
  • Birgitte Vinding Pedersen
  • Else Marie Hillerup
  • Helle Confrey
  • Inge Jørgensen 
  • Lene Aaskov
  • Line Rasmussen 
  • Maria Jensen
  • Marianne C. K. Jensen 
  • Rikke Bruun Berthelsen 
  • Sheila Nielsen

Send jeres adresse til frk.storm@gmail.com hurtigst muligt.


 Skulle nogen ikke have modtaget deres gevinst, så send mig også lige en mail, så jeg kan undersøge hvorfor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar