onsdag den 15. december 2010

Rok og rul


Rasmus vil gerne have en guitar, så den her er lige røget på min To do liste.
Jeg satser på at han vil syntes at det er sejt at jeg har lavet den og at han så ikke bliver alt for muggen over at den ikke kan larme ;-)
HER kan du se hvordan den laves.

Og nu vi er ved larm - den unge mand fik en Uzi* i adventsgave i søndags. Farmand og jeg syntes at den var fin, for da vi afprøvede den i Toys R Us, larmede den ikke ret meget. Men det var så kun fordi højtaleren vendte ind mod det pap den var pakket ind i!
Jeg overvejer at klage over falsk markedsføring. Jannik overvejer at klæbe noget sort tape på.


* Jeg ved godt at det ikke er pædagogisk korrekt at lade sin søn lege med våben, men nu er jeg altså hverken pædagog eller korrekt ;-)

4 kommentarer:

  1. Hæ, hæ total sej guitar. Tak for linket. Jeg opgav min korrekthed ang. legetøjsvåben, da mine poder begyndte at bruge grydeskeer, min paraply og andre sager som våben. Og kan iøvrigt oplyse at sort tape er en udemærket lyddæmper :-)

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig skal børn ha legetøjsvåben, ellers får de jo ikke et naturligt forhold til dem.
    Hos mig har våbnene dog fået plads udenfor, for med 2 drenge i huset er det lige lovligt underholdende med krig inde i huset ;-)

    Hvad angår guitaren, så bestemmer han jo helt selv hvilke lyde den skal lave ;-)

    Glædelig jul

    Anne
    Fruand.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare FLOT. Den skal nok blive et HIT.

    SvarSlet
  4. super flot guitar! og med våben, jeg har tre drenge, og kan konstatere at det kan ikke lade sig göre at holde dem fra våbnene eller våbnene fra dem.
    knus fra Island
    Frida

    SvarSlet