søndag den 8. maj 2011

Hjembragt

Jeg havde lidt sager med hjem fra markedet :-)

Rasmus bliver snart 6, så dette krus MÅTTE bare med hjem. Købt hos Sara.

Denne kæmpe dug er vintage, men virker slet ikke brugt. Der ligger et par klemmer i øverste venstre hjørne - så får I en ide om hvor stor den er.
Det kunne blive en fed puf/sækkestol. Men der skal dælme mange krøyerkugler i. Og vi har ikke plads til sådan en stor fætter. Men den ville godt nok være flot! Dugen kunne jo også laves til en nederdel :-) Den er også fra Sara.

Et par rabarberplanter til den lille have blev det også til. Mums - grydestegt kylling med nye kartofler og rabarberkompot. Jeg glæder mig allerede :-)

Stof til en pude - eller to ;-) Det er også fra Sara (hende kunne jeg let købe mig fattig hos!)

En sættekasse fundet hos Tina. Af den slags hvor bagsiden kan pilles af, hvis jeg skulle få lyst til at tapesere den.

Jeg byttede en vintagekjole fra gemmerne med denne sjove urtepotteskjuler. Kjolen får I nok at se hos Louise.

Af en anden Louise købte jeg denne retrodug, som skal blive til en gulvpude.

Og denne dækkeserviet, der skal blive til en pude, er også fra Louise.
Den lille vase byttede jeg mig til hos Tina.

Det er næsten bedre end juleaften ;-) 

Jeg købte lidt mere stof -  det får I billeder af senere.
Og en barselsgave, som I først får at se når den er ankommet hos den unge dame der skal have den.

1 kommentar:

  1. Sikke en masse ting du fandt :) oh ja en rundskåren nederdel af dugen, det ku være fedt :)

    SvarSlet