fredag den 28. juli 2006

Klippan

Lige et svar til Jeanette :-)

Husets herre kunne ikke lide den hvide sofa og det var også godt at vi ikke købte den, for de hvide skamler var kun hvide i ca 10 sekunder! Rasmus savler meget og efter at han havde afprøvet dem var de nussede. De kan selvfølgelig vaskes, men jeg gider ikke smide dem i maskinen hver dag!

Skamlerne er også Klippan - de er rigtig lækre. Passer lige i højden og er hårde nok til at man kan bruge dem som bord, stol og fodskammel :-) De koster 249 kr stk, så det er lige til at overkomme. Betrækket koster 50 kr stk.

2 kommentarer:

  1. Hvide møbler har man kun, hvis man skal være med i en boligreportage i et dameblad - der er alt hvidt - også selvom man har små børn. *fnis*
    Vore Klippan'er er knaldrøde...og let plettede trods vaske. ;o)

    SvarSlet
  2. Vi har nu haft en hvid sofa fra IKEA gennem mange år, og jeg synes faktisk at de holdte længe trods 2 børn - OG de må gerne sidde i sofaen....(jeg blev også lidt overrasket over de holdt sålænge *S*)
    Men det bliver jo plettet med tiden - men så har de fået en farveknap. 2 røde tulstastole fra IKEA blev efter noget tid beklædt med ny indkøbt grønt betræk, derefter hvidt, som nu er farvet sort.
    Jeg er virkelig glad for at man kan få de skamler - nu må jeg altså have de 2 sofaer MED SKAMLER

    SvarSlet