lørdag den 18. november 2006

Dagens kup.

Det var ellers min mening at vise jer et bjerg af bæltespænder jeg har købt på QXL, men de ligger stadig og venter på posthuset :-/
Jeg opdagede (heldigvis) at jeg havde et par bøger der skulle afleveres på biblioteket i dag, så det blev til en tur til Banegård Centret i stedet for Rosengårdcentret.

Der lå bøger og ventede på mig, bl. a Luxury Knitting - strik i merino, cashmere, silke og blandinger deraf. Godt at man også kan strikke modellerne i andet garn ;-)

Jeg er ret vild med denne kjole. Ved dog ikke hvem jeg skulle strikke den til, for den er vist lige et par numre eller 10 for lille til mig, men flot det er den!

Der skal bruges ca. 16 nøgler Lane Borgosesia Merina Sei. Jeg troede først at det kostede $78 pr nøgle, men opdagede heldigvis at det var for 10 nøgler!

Hm, den tilhørende cape kan jeg da vist godt passe... ;-)

Og nu til dagens kup - 2 meter stof for 50 kr! Der ligger en lille butik (Den engelske butik) i Nørregade og hun har nogle søde ting, bl.a stof i rigtig god kvalitet. Fx fra Designers Guild, som hun sælger for 59 kr/m. Jeg faldt for dette med blomster på og da det kun kostede 25 kr/m kunne jeg lige så godt købe 2 m. På billedet ligger det på bordet som dug, men jeg tror nok jeg laver en taske eller flere af det. Og Tildas hus har sneget sig ind i mit hus, så der er nok også lidt af stoffet der skal bruges til noget derfra.
Jeg fandt også en rest med coyboymotiv, som jeg ikke ved hvad jeg skal bruge til, men kan forestille mig at det bliver noget til Rasmus :-)

1 kommentar:

  1. ja, den kjole er der sgu stil over ... HVIS man vel at mærke havde figur til den ...

    kh Dorte

    SvarSlet